donderdag 27 augustus 2015



      "Een Nieuw Leven".

Zeven jaar lang heb je tegenslag na tegenslag moeten verwerken,
En liet dat aan de mensen om je heen maar nauwelijks merken.
Je hebt gestreden, geknokt en dacht nooit aan opgeven,
En daarom krijg je nu als beloning de kans, de kans op "Een Nieuw Leven".

De weg naar vandaag was lang, moeilijk en zwaar,
En na vandaag ben je dan ook zeker nog niet klaar.
Je zult nog heel vaak moeten vechten en alles moeten geven,
Maar je weet waar je het voor doet, je doet het voor "Een Nieuw Leven".

Een nieuwe start is niet voor iedereen weggelegd,
En het wordt voor jou ook nog een pittig gevecht.
Maar het is wel een heel bijzonder streven,
Om te knokken en te vechten, te vechten voor "Een Nieuw Leven".

Een navelstreng werd een belangrijke spil,
Vandaag zal hij/zij iets heel belangrijks aan jou geven,
Om jou te helpen, te helpen aan "Een Nieuw Leven".

Voor de mensen om je heen ben jij een groot voorbeeld, mijn meisje,
En hebt met jouw positieve instelling al veel respect afgedwongen.
Ook zij zullen jou in de toekomst nog veel steun gaan geven,
Bij jouw nieuwe start, de start van "Een Nieuw leven

Een rugzak vol met bagage laat je achter je staan,
Om met een andere kijk de toekomst in te gaan.
Als ouders willen we je nu nog maar één ding meegeven,
Welkom en succes, succes in "Jouw Nieuwe Leven".

Als steun voor tessa brand vandaag  ( morgen )  dan een kaarsje voor haar  maak een foto en zet dit op haar/ons facebook pagina



10 opmerkingen:

  1. Wat mooi geschreven en natuurlijk ga ik een kaarsje laten branden. Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geschreven , kippenvel en ik zal TESSA ook blijven steunen op mijn manier . Lieverd , ik heb zoveel bewondering en respect voor jou , je ouders en Mark j, je broer en alle dierbaren om jullie heen . Ga met God en Hij zal met je zijn . De Kaarsen branden , lieverd ...................dikke knufflels en heel veel liefde en sterkte , kracht en licht <3 <3 <3 liefs Pauline <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie geschreven
    Het kaarsje brand op fb en hier thuis ook
    Zet hem op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontroerend.
    In gedachten bij jullie !
    Wij dragen jullie op in ons gebed.
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tessa en familie Scholten!
    Ik volg jullie blog al heel lang...Wil eigenlijk al heel lang een berichtje plaatsen, maar ik dacht eerst nog dat jullie mij waarschijnlijk niet eerst meer kennen. Tessa: jij zat bij Tessa en Meike op paardrijden bij Heleen. Ik ben Jannetta de moeder van Tessa en Meike...
    Ik lees jullie blog elke dag...en heb zo'n bewondering voor jullie als gezin..maar helemaal voor jou Tessa! Wat jij allemaal doorstaan moet zeg! Niet normaal! Toch ben je steeds positief en ga je verder! Ik zie regelmatig foto's bij je paard en ook met Kimberly. Fijn dat je nog steeds zo gek bent op paarden:; ik weet als paardenliefhebber dat je daar heel veel troost en kracht uit kan halen. Nu dan de dag dat je de beenmergtransplantatie krijgt: " een nieuw leven" ....dat verdien jij! Je bent een bikkeltje!! Ik wens jou en je familie veel sterkte! Oja ik ga een kaarsje branden voor je...op een nieuw leven en ook om je te laten weten dat ik aan je denk! Sterkte!
    Groetjes Jannetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooi verwoord. Heel veel sterkte en liefde gewenst. Zet hem op Tessa, kom genieten van je nieuwe leven. Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooi verwoord. Heel veel sterkte en liefde gewenst. Zet hem op Tessa, kom genieten van je nieuwe leven. Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooi verwoord. Heel veel sterkte en liefde gewenst. Zet hem op Tessa, kom genieten van je nieuwe leven. Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen