zondag 16 augustus 2015

Bijna einde weekend verlof ( dag 3 )

Vandaag de laatste dag dat we met ze alle thuis zijn . Want de komende tijd wordt ons gezin weer uit elkaar gescheurd . Dit valt niet mee je weet dat er een moeilijke tijd aan komt . En dat je ver af zit van familie en vrienden dus niet richt te reeks  je verhaal kan doen . En dat je mark moet missen in ze nieuwe stap in zijn leven . Het is een sterke jonge maar je ziet wel dat hij hier erg moeilijk mee heeft.
Je wilt graag bij hem zijn en zijn verhalen horen en even knuffelen wat dat heeft hij hard nodig . En als je met hem praat zegt hij dat hij het snapt maar ziet dat zijn lipjes trilt .Hopelijk kan hij deze week nog een nachtje bij ons slapen .
Vandaag verder nog visite gehad namelijk mijn vader , zus en zwager en broer en schoon zus .
Ook zij mogen tessa de eerste tijd niet weer zien . Verder hebben we de auto in gepakt want morgen gaan we al om 7:15 richt het ziekenhuis . Want om 8:50 hebben we de eerste afspraak al staan.
Tessa heeft de afgelopen dagen alles gegeven wat ze kon doen heeft gedaan . Eind van de middag zijn wij nog een pannenkoek gaan eten. Dit zal de komende tijd niet meer gebeuren .
Verder is er nu niet meer veel te vertellen
Wel willen we iedereen bedanken  voor de steun en kaartjes



Jij bent iemand,
die deze ziekte met je mee moet dragen,
Jij bent iemand,
die je daarover niet zo gauw hoort klagen,
Jij bent iemand,
die niet van opgeven houdt,
Jij bent iemand,
ze noemen dat van goud,
Jij bent iemand,
die dit zeker niet verdient.
En ik.......
Ik ben boos,voel me machteloos.
Boos omdat ik hiertegen niks kan doen,
Machteloos, omdat ik machteloos moet toezien.
Ik zie dagelijks jou pijn,
en is zekers niet fijn,
maar ondanks dat de kanker,
een mens zo kan slopen,
blijf jij positief en hopen.
Jij mag altijd op ons leunen,
we zullen je allemaal blijven steunen.
Dus astjeblieft.....ga ervoor,
vecht tot waar je kan,
tegen deze ellendige ziekte door.

3 opmerkingen:

  1. Sterkte de komende tijd .
    Lieve groet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte de komende tijd .
    Lieve groet !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte komende periode zal lang duurt
    Maar hob dat tessa zo sterk blijft en dat ze niet al te ziek word

    BeantwoordenVerwijderen