woensdag 26 augustus 2015

De laatste chemo (dag 13)

Vannacht heeft Tessa goed geslapen, wel moest ze een paar keer naar de toilet. Ze werd zelfs pas tegen acht uur wakker. Helaas voelde ze zich nog steeds misselijk en had ze ook nog buikpijn. Ook haar stemming was nog steeds verdrietig. Er kwam vanmorgen dan ook weinig uit en eigenlijk mocht ze nog effe naar buiten, maar dit wilde ze niet, ze wou maar zo snel mogelijk beginnen met de kuren. Om twaalf uur was ze zelfs al zo moe dat ze weer in slaap is gevallen en pas tegen drie uur werd ze weer wakker. Wel leek het toen iets anders, maar ze was nog wel steeds erg misselijk. Om kwart over vijf appte mama mij, ze waren er al. Heerlijk!!! Mis ze allemaal zo vreselijk! Zo blij om ons mannetje weer even te zien en te spreken. Even horen wat hij de afgelopen dagen heeft beleefd. Ben zo blij dat hij het allemaal zo goed oppakt en hij doet het allemaal zo goed. Ben zo ongelooflijk trots op hem en een vrijdag komt hij hier de hele dag, want ook hij is bij het moment van de transplantatie aanwezig!!! Maar oh wat is het toch zwaar om afscheid te nemen. Ik mis iedereen zo vreselijk. Gisteren hadden we het gevoel dat we op een onbewoond eiland wonen, zover van alles af. Je wil zo graag met alles meedoen en alles van Mark weten en dat gaat gewoon niet. Alle opnames zijn altijd zwaar geweest, maar dit keer voelt het gewoon anders en waarom ja dat weet ik niet. Maar dat het zwaar is kan ik je wel vertellen. En daarom zijn we zo vreselijk blij met de mensen om ons heen. Die de spullen komen brengen, die pa en ma ondersteunen en noem maar op! Hier zouden we nu echt niet zonder kunnen!! Weet je gisteren kreeg ik zelfs een foto van Mark op introductiedag van de mentor. Hoe geweldig is dat! Ik weet ook niet hoe, maar via deze weg willen we alle mensen heel erg bedanken die ons en Mark zo goed helpen en steunen. Dit doet ons heel erg goed! Maar goed nog effe over de chemo, want hopelijk is de allerlaatste chemo die Tessa gaat krijgen. Wat ongelofelijk spannend toch allemaal. De emoties lopen hoog op en het wordt steeds spannender.  Nu hopelijk morgen een rustdagje!!

1 opmerking:

  1. Lieve familie
    Ik volg jullie elke dag met berichtje of via belog
    Wil even zeggen dat ik respect voor jullie en mark fijn dat je leuk hebt op school
    Succes vrijdag ☺ denk aan je

    BeantwoordenVerwijderen