donderdag 2 juli 2015

Nog niet veel beter ......

De afgelopen dag zijn niet veel beter. De pijn in de rug lijkt steeds erger te worden . Zo erg dat ze vol tramadol krijgt en hier komt de pijn nog steeds door heen . Dus vanmorgen  maar het UMCG gebeld voor overleg wat we daar aan kunnen doen . We hadden al met onze oncoloog wat door gesproken  maar alleen nog het tijd stip wanneer dit ingezet moet worden  .  Uit het gesprek kwam uit dat Tessa nu morfine krijgt . Hopen dat hier mee de pijn wat onder drukt kan worden. Wel kan tessa hier erg suf van worden  . Nu om 19.00 uur is tessa helemaal op en ligt ze op bed . Het eten gaat ook nog niet beter .  Ook lijkt tessa veel vocht vast te houden.  Dus  het wel het nog voor uit te gaan en lijkt de dip zijn diepte punt nog niet bereikt te zijn .

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ool morfine en in beginn haf ik het gevoel dat ik op een wol zat en erg moe
    Heb het zo met jullie te ddoen heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een diepe dip waar Tessa door heen moet gaan. Ik hoop dat de morfine in ieder geval de pijn een beetje kan drukken.
    Kan ik jullie adres ergens vinden voor een kaartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat erg allemaal het zit jullie ook echt niet mee ,,wou het nu maar een klein beetje de goede kant op gaan maar nee hoor ,, heb het enorm met jullie te doen duim voor jullie allemaal en het blijf bij ons in gedachten zo iets ergs kun je ook niet vergeten ..sterkte steun elkaar er door heen ,,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch zwaar voor Tessa en jullie allemaal.
    Heel veel sterkte samen!

    BeantwoordenVerwijderen