maandag 4 februari 2013

weer een weekend veder

tessa is al vanaf donderdag middag al de hele week thuis gebleven ik heb opzich wel wel goed weekend alleen heel moe en slecht geslapen vanacht had ik al wel pijn in me rug maar vermorgen had ik heel veel pijn gelukkig kom ik nu weer een beetje bij zit nog wel aan de pijn medicatie maar dat wordt steeds een beetje lager gedaan morgen gaanwe afbouwen. zaterdag hebben we twee cavia's gekregen van oma en ik en mark hebben samen een hok gehaald en ze staan nu beneden in de gang maar ze komen messchien nog wel naast de aqaruim. alleen die van mark die met loekie in de mand licht heeft een paar wondjes bij de oog en in de oor door die van mij snuffie daar als iemant erbij ben doet die het niet al als we even weg gaan. groetjes de cavia's en tessa en natuurlijk ook loekie!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten