maandag 4 maart 2013

lastig

Tessa heeft het lastig. Ze is erg moe en zit zich zelf eigenlijk helemaal in de weg. Je kunt het ook goed aan haar zien. Ze ziet er erg moe uit en ligt erg veel in bed. Normaal ligt ze graag beneden op de bank, maar nu wil ze liever boven liggen. Ook is ze sinds gisteren erg misselijk en gaat het eten maar minimaal. Volgens mij komt dit ook door de pijn medicatie, want zodra de tramadol een beetje is uitgewerkt komt ze bij, maar als ze de volgende lading weer krijgt zie je haar weer aftakelen. Vandaag heeft ze dan ook behoorlijk veel geslapen. Hopelijk gaat het vannacht wel goed, vandaag heeft ze dan ook nog zware pijn medicatie en morgen gaan we proberen af te bouwen. Maar ja alles is beter dan die vreselijke pijn. Hopelijk gaat het vannacht ook goed. Jullie horen later weer meer. Groetjes Angelique

3 opmerkingen:

  1. hey lieve Tessa, ik wou je even zeggen dat je echt een topper bent hoor?? ik wou dat ik nu even mocht en kon toveren voor jou, dan zou ik je pijnloze dagen geven, en fijne nachten dat je lekker kon slapen, en een hele mooie stralende lach op je mooie gezicht geven, maar diep in mijn HART en zonder toverstokje lukt dat mij niet, maar ik heb wel een vraagje aan jou, zou je het leuk vinden om een keertje op ons paard willen zitten en rijden?? zij rocks( naam van het paard) is heel lief doet nooit gek en is heel gek op meisjes zoals jij, tuurlijk houden wij haar eerst vast als jij erop zit, als je dat heel leuk vind en je zou het graag willen? dan maken jij en ik toch samen een afspraak met je vader en moeder om jou deze droom uit te laten komen??? dat zou ik heel leuk vinden hahaha en dat zonder toverstokje, denk er maar eens over na, en dan hoor ik het wel van jou of van je moeder oke???? ohhhja we gaan dan wel met z,n allen he?? papa, mama, Mark gaan dan ook mee, dus zie maar wanneer je zou willen oke meis??? nou ik hoop als je dit leest, je dit even een licht en fijn gevoel momentje hebt en dat je met deze uitng; lekker kunt slapen he?? nou meis?? hoor het wel van je doe je de gr; aan je ouders en je broertje?? dikke knuff; xxxx liefs mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oepsssss je weet zeker niet wie ik ben?? maar ben margriet veldkamp een collega van je moeder oke??? xxxxxx margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi ja het is gelukt ik heb een berichtje kunnen verzenden

    BeantwoordenVerwijderen