dinsdag 23 oktober 2012

Weer een dagje groningen. Eerst naar de poli een vinger prik en toen een gesprek de bloedwaaders de hb 7.2 leuke's 4.9 En tromp's 209 en toen naar de gipskamer toe ik nog zelf de kleur kiezen Roos, blauw, geel, oranje, hawai, groen, paars, legerkleur. Maar ik koos voor Geel met blauw. De meneer die de gips maakte wou een adidas schoen maken van het gips dus het moet een adidasschoen voorstellen. En toen weer terug weer naar de poli toe om het het aan de zuster edith te laten zien en edith vondt het het Ook heel mooi er staan nu al namen op en natuurlijk ook LOEKIE mark mama papa oma Tante siene ouwe oma. Groetjes Tessa

2 opmerkingen:

  1. Dus toch gips !
    Hopelijk heb je snel minder last van je been.
    Kan je t kaarten maken wel bijhouden?
    De verkoop gaat als een speer als ik al die berichten lees.
    Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lieve Tessa,
    Wat een heftig kleurtje gips heb je uitgekozen!
    Heeft de hele klas zijn of haar naam er al opgezet?
    Mijn collega's waren super enthousiast over jou kaarten actie. En ze vonden ze eigenlijk allemaal even mooi! SUPER HE...
    Ik heb ze belooft nog een keertje mee naar het werk te nemen, oké! En mijn vriendin wil ze volgende week wel mee naar haar werk ( het politiebureau) nemen. Goed hé!
    Nou dag lieve meid
    Groeten,
    Monique en de rest

    BeantwoordenVerwijderen