zondag 21 april 2013

Avondvierdaagse

Maandagavond zijn ze gestart met de avondvierdaagse, het was een pittige route, vooral voor Freddie, want die moest natuurlijk Tessa duwen. Gelukkig had hij veel steun en hielpen hem heel veel mensen, af en toe met vier man sterk de bult op. Dat zegt natuurlijk alweer genoeg hoe iedereen met ons meeleeft. Tessa heeft hier dan ook erg van genoten. Dinsdagavond weer een avondje lopen, ook deze was erg pittig, maar ging verder ook weer goed. Mark kon het allemaal erg goed bijhouden en had het erg gezellig. Woensdagavond was voor ons een rustavond, even een avondje op tijd naar bed en even bijkomen, eigenlijk vonden de kids het niet nodig, maar wij wel. Donderdagavond was natuurlijk de belangrijkste avond, zo zeg wat zijn ze verwend!!! Iedereen heel erg bedankt die aan de kant van de lijn hebben gestaan, heb vele mensen niet gezien, dus bij deze bedankt!! Op dit moment gaat het redelijk met Tessa, ze hobbelt zo nog lekker door, aankomende week is een belangrijke en zware week, als het kan gaat Tessa woensdag op kamp. Freddie gaat mee, voor de verzorging, opletten qua alle regeltjes en natuurlijk de medicijnen. Wel heeft Tessa deze week de zware week, nu mag ze het zo doen, dinsdag krijgt ze wel de chemo via het infuus en de dagelijkse chemo, maar de dexamethason, daar mag ze i.p.v. dinsdag, vrijdag mee starten. Wel beginnen we dan donderdag met de pijnstilling. Hopelijk kan ze doordat alles iets later begint gewoon lekker kan genieten van kamp. Tessa heeft er heel veel zin in, maar ik vind het ook erg spannend. Ook moet Tessa dinsdag nog naar een meneer voor de steunzolen, hopelijk kunnen we dat allemaal halen, want we moeten natuurlijk eerst naar Groningen, een lange dag dus en dan de tas inpakken en vroeg naar bed, op naar kamp, dan moet ik twee schatjes missen, zal raar zijn en hopelijk heb ik dan even lekker de tijd met Mark. Dat is ook erg belangrijk. Verder hebben we nog ander nieuws, we zijn op zoek naar een paard voor Tessa, we hebben de knoop doorgehakt, we doen het toch. Tessa is zo dol op paarden en als ze er straks zelf een heeft kan ze daar lekker mee rijden, maar ook knuffelen. Dus als iemand nog iets weet, horen we het graag!! Nog even een mooi gedichtje: Tessa, Jij bent iemand, Die deze ziekte mee moet dragen, Jij bent iemand, Die daarover niet zo gauw hoort klagen, Jij bent iemand, Die niet van opgeven houdt, Jij bent iemand, Ze noemen dat van goudt, Jij bent iemand, Die dit zeker niet verdiend, En ik....... Ik ben boos, voel me machteloos, Boos omdat ik hier tegen niets kan doen, Machteloos, omdat ik machteloos moet toezien, Ik zie dagelijks jouw pijn, En is zekers niet fijn, Maar ondanks dat de kanker, Een mens zo kan slopen, Blijf jij positief en hopen, Jij mag altijd op ons leunen, We zullen je allemaal blijven steunen, Dus alsjeblieft....ga ervoor, Vecht tot waar je kan, Tegen deze ellendige ziekte door! Papa, Mama en Mark. Groetjes Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten